«محمد اله داد» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 19 اکیپ برق برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف شب گذشته در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی ادامه داد: علاوه بر خدمات رسانی شرکت توزیع استان مرکزی 10 خودرو مجهز سپاه روح الله استان مرکزی نیز در عملیات شرکت توزیع برق استان به کارگیری شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: اکیپ های دیگر توزیع برق استان مرکزی نیز با تجهیزات کامل در نقاط مختلف استان پراکنده هستند و نسبت به رفع مشکلات اقدام می کنند.
اله داد اظهار داشت: شکستن و سقوط شاخه های درختانی که تحمل وزن برف را نداشته ، ممکن است باعث ایجاد خاموشی مقطعی در برخی از نقاط شود، بنابراین از شهروندان تقاضا می شود از وسیله های ایمن و عایق همانند چوب های بلند نسبت به تکاندن برف شاخه های درختان اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: تمامی اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق استان مرکزی جهت تامین برق مشترکان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
اله داد افزود: از مشترکان تقاضا می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 121 واحد اتفاقات و عملیات شرکت تماس برقرار کنند و یا به سامانه پیامکی پیک 10001000121 پیامک ارسال نمایند.
بارش برف از عصر دیروز در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شد و تا کنون ارتفاع برف در گردنه های استان مرکزی به 70 سانتیمتر رسیده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.