به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم'محمد عزیزی دلشاد' روز پنجشنبه در همایش تببین فرهنگ شهادت و مدیریت جهادی در دادگستری استان مرکزی افزود: آمریکاییها اعتراف تلخی داشتند که در خاورمیانه هفت تریلیون دلار هزینه کردند اما برای حضور در منطقه مجبور شدند چراغ خاموش بیایند.
وی اظهارداشت: در دوران جنگ تحمیلی ایران در تجهیزات نظامی کشوری کم برخوردار بود و در مقابل رژیم بعث عراق تمام تجهیزات نظامی را از دشمنان دریافت می کرد.
مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی خود به قابلیت های جدید در تجهیزات دفاعی رسیده و این مهم هر روز در حال افزایش است.
سرتیپ دوم عزیزی دلشاد اظهار داشت: دفاتر طراحی در مراکز صنعتی کشور شکل گرفته و در دهه سوم انقلاب خلق توانمندی های دفاعی جدید مانند دانش ساخت و طراحی پهباد در کشور ایجاد شده است.
وی گفت: پهباد جت جمهوری اسلامی ایران با ویژگی های منحصر به فرد با سرعت صوت توان مقابله با هر تحرک دشمنان را دارد و پهباد شاهد 129 ایران بیش از 12 هزار ساعت عملیات در منطقه داشته است.
مشاور عالی صنعتی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران درحوزه تنوع و زنجیره تولید بهپاد سومین قدرت دنیا است و در دهه چهارم انقلاب اسلامی توان موشکی ایران به سطح طراحی رسیده است و این در حالی است که هیچ نمونه ای برای اقتباس در کشور وجود نداشت.
سرتیپ دوم عزیزی دلشاد بیان کرد: توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران یکی از مصادیق برجسته مدیریت جهادی است.
وی یادآور شد: 2 هزار و 200 کیلومتر بزرگراه در ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده که 900 کیلومتر آن توسط نیروهای مسلح ایجاد شده است.
مدیرکل دادگستری استان مرکزی نیز در این همایش گفت: 50 هزار پرونده در دادگستری این استان وجود دارد و تلاش های بسیاری برای بررسی این پرونده ها صورت می گیرد.
حجت الاسلام « قاسم عبداللهی» افزود: کارکنان در بخش های مختلف باید از مهلت قانونی در وقت اداری، بیشترین بهره را ببرند تا با مدیریت جهادی مسیر برای توسعه کشور بیش از پیش فراهم شود.
وی بیان کرد: زحمات کارکنان دادگستری این استان طاقت فرسا است اما این تلاش ها و زحمات در مقابل آنچه خانواده معظم شهدا تقدیم کرده اند، ناچیز است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.