«سرهنگ پرویز اسدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این فرد پس از دستگیری به استفاده از کارت بانکی سرقت شده برای اعمال مجرمانه خود و انجام 150 میلیون ریال کلاهبرداری از مالباختگان اعتراف کرد.
وی توضیح داد: مدتی قبل یکی از کارمندان اداره مالیات با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان ساوه اعلام کرد که فردی ناشناس از نام و موقعیت او سو استفاده و از مدیران شرکت های صنعتی مقادیری وجوه نقد کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ اسدی افزود: پس از تحقیقات پلیس، مشخص شد که فردی ناشناس از استان البرز در تماس با مدیران شرکت های صنعتی در شهرستان ساوه، خود را به عنوان مامور اداره مالیات معرفی کرده و با مطرح کردن بیماری یکی از بستگانش، مبالغی از آنان دریافت کرده است.
وی ادامه داد: مشخص شد که وجوه انتقال یافته از مالباختگان به شماره کارت بانکی منتقل شده مدتی پیش در یکی از شهرستان های مرکزی کشور از یک خودرو به سرقت رفته است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شد، گفت: این فرد شماره های تماس شرکت های صنعتی را در فضای مجازی به دست آورده بود و احتمال کلاهبرداری های بیشتر او در دیگر استان های کشور نیز وجود دارد.
سرهنگ اسدی در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.
شهرستان ساوه دارای 2 بخش مرکزی و نوبران با جمعیت 285 هزار نفر است.
6539/9921/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.