به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهدای والامقام «محمد حسن داود آبادی» و «مرتضی ذوالفقاری» افزود: شهدا و رزمندان انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حضور در میادین جنگ و جبهه، ایران اسلامی را به جزیره ای امن در منطقه و جهان تبدیل کردند.
وی ادامه داد: خدمت به خانواده شهدا از جمله مهمترین وظایف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و باید ضمن پاسداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دستور کار قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: مسئولان انقلاب اسلامی با حضور در بین خانواده های شهدا و الگوگیری از سیره و روش آنان می توانند کار خود را به درستی انجام دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این نشست گفت: این استان با اهدای 6 هزار و 200 شهید، 14 هزار جانباز، 800 جانباز و 63 شهید مدافع حرم در راه اسلام و قرآن یکی از استان های پیشرو در حوزه ایثار و شهادت در کشور است.
«مرتضی انصاری فر» راه شهدا و ایثارگران در جامعه را مهمترین خواسته خانواده شهدا دانست و افزود: مسئولان با حضور در بین خانواده شهدا و ایثارگران نشان می دهند که راه شهدا در کشور ادامه داشته و دارد.
شهید والا مقام «محمد حسن داود آبادی» سال 1345 در شهرستان اراک به دنیا آمد و در بیستم فروردین ماه سال 1364 در اهواز به درجه والای شهادت نایل آمد.
شهید والا مقام«مرتضی ذوالفقاری» سال 1342 در شهر ازنا (استان لرستان) به دنیا آمد و در سی و یکم تیرماه سال 1364 در اشنویه به درجه والای شهادت نایل آمد.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید، 14 هزار جانباز، 800 جانباز و 63 شهید مدافع حرم در راه اسلام و قرآن اهدا کرده است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.