«سجاد سعیدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با کشف و اعلام یک دستگاه تانکر تریلر حامل سوخت توسط عوامل انتظامی دلیجان، پرونده مربوطه در تعزیرات حکومتی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی اظهارداشت: پس از انجام آزمایش های فنی توسط شرکت نفت استان و اعلام ماهیت سوخت مکشوفه تحت عنوان نفت گاز به میزان 30 هزار لیتر، شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز این مرجع متهم پرونده را به ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت 2 میلیاردو 112 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
وی توضیح داد: حمل و نقل و خرید و فروش مواد نفتی و کالاهایی که توسط دولت دارای شبکه مصرفی خاص است خلاف مقررات بوده و مرتکبان به مجازات های سنگین محکوم می شوند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان بیان کرد: دلیجان در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق در جایگاه اول استان مرکزی است به طوری که بیشترین وسیله نقلیه حمل کالای قاچاق از ابتدای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی دلیجان ضبط و مصادره شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.