«مسعود آقازیارتی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آتش پس از یک ساعت با تلاش آتش نشانان مهار و بیش از 60 سیلندر گاز مایع از این مرکز غیرمجاز خارج شد.
وی بیان کرد: این حادثه ساعت 6 و 59 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره 2، پنج، هشت، 9 و 10 را با خودروهای حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در میدان انقلاب، کمربندی جنوبی، بعد از شهرک ابوالفضل اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: هر لحظه احتمال انفجار سلیندرهای گاز در این مکان وجود داشت که نیروهای عملیاتی با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی، اقدام به خنک سازی کانکس محل انباشت سیلندرها کردند و با تلاش نفس گیر، سرعت عمل و تاکتیک های عملیاتی مناسب، شعله‌های آتش مهار شد.
وی اظهار داشت: پس از خاموش شدن آتش توسط آتش نشانان، نیروهای عملیاتی سیلندرهای محتوی گاز مایع را به خارج از مکان حادثه منتقل کردند و ایمن سازی کارگاه نیز انجام شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: در زمان بروز این آتش سوزی 2 کارگر در محل حضور داشتند که خوشبختانه آسیبی به آنان وارد نشده است.
اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.