به گزارش ایرنا، «سعید فرخی» روز شنبه در نشست با اعضای هیات امنای بازار تاریخی اراک افزود: 11 غرفه از مجموع 54 غرفه توزیع میوه در اراک و مابقی در دیگر نقاط استان مرکزی مستقر می شوند.
وی ادامه داد: یک هزار و 200 تن پرتقال و 600 تن سیب درختی سهمیه استان است که تا امروز سهمیه سیب به طور کامل و 800 تن پرتقال جذب شده و بقیه نیز در حال جذب است که از اواخر اسفندماه با قیمت مصوب دولتی توزیع می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: اقداماتی در خصوص تنظیم بازار و تثبیت قیمت کالاهای اساسی در این استان انجام شده و این اقدامات تا پایان اسفندماه جاری نیز ادامه دارد.
فرخی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 920 تن گوشت قرمز منجمد، 25 تن گوشت منجمد گوسفندی و 10 تن گوشت گوساله وکیوم نیز توزیع شده و در حال حاضر 50 تن سهمیه از محل اتحادیه کشوری برای تامین مصارف دانشگاه‌ها و نهادهای انتظامی در حال جذب است.
وی بیان کرد: توزیع گوشت گرم گوسفندی در استان به مقدار 236 تن انجام شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی باین کرد: کالاهایی از قبیل نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، میوه، آجیل و خواروبار در زمره اقلام اساسی ، پرمصرف و سلامت محور هستند که هم در مورد تاریخ مصرف و هم قیمت آن ها در ایام نوروز نظارت مستمر و جدی وجود دارد.
فرخی افزود: گشت های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت با دیگر دستگاه های متولی تنظیم بازار در استان از 15 بهمن ماه سال جاری آغاز و تا 31 فروردین ماه نیز ادامه دارد.
وی گفت: شماره تماس 3820 و 124 به عنوان پل ارتباطی مردم و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است که شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مختلف می توانند مراتب شکایت خود را منعکس کنند.
56 هزار صنف دارای پروانه زیر نظر 186 اتحادیه و 12 اتاق اصناف در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.