به گزارش ایرنا «سید لقمان حسینی» روز جمعه در آیین رونمایی از سالن‌های ورزشی بازسازی شده جمعیت هلال احمر ساوه افزود: این نهاد فعالیت انسان دوستانه و خیرخواهانه دارد و ظرفیت مردمی آن سرمایه بزرگی در حوزه اجتماعی است.
وی گفت: هلال احمر گامی بزرگ در توسعه شاخص های ورزشی و فرهنگی برداشته و راهبردهای اجرا شده توسط این نهاد در حوزه مهار اسیب های اجتماعی ستودنی است.
رئیس جمعیت هلال احمر ساوه یادآور شد: هلال احمر شهرستان ساوه با دارا بودن مجتمع ورزشی و فرهنگی و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی اعضای داوطلب امدادگر از بزرگ‌ترین و فعال ترین جمعیت‌های کشور است.
حسینی ادامه داد: 2 میلیارد ریال در سال جاری برای تعویض کفپوش، رنگ آمیزی و اصلاح نور سالن های ورزشی 2 هزار نفری و سالن ۶۰۰ نفری ساوه صرف شده است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی مردم با جمعیت هلال احمر موجب گسترش و توسعه نشاط اجتماعی می شود.
«محمدرضا منصوری» اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر در کنار ترویج صلح و دوستی و اقدامات انسان دوستانه نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت می کند.
وی افزود: فعالیت جمعیت هلال احمر به گونه ای برنامه ریزی می شود که انگیزه داوطلبانه را برای خدمت به همنوعان تقویت می‌کند و نشان از اعتماد عمومی نسبت به هلال احمر دارد.
منصوری توضیح داد: عملکرد جمیعت هلال احمر در طول انقلاب در حوزه آموزش، پیشگیری، امداد و نجات و اقدامات داوطلبانه تحسین برانگیز است و با وجود محدودیت منابع مالی و اعتباری خدمات بسزایی به مردم ارایه کرده است.
امام جمعه ساوه نیز در این آیین گفت: نجات جان انسان ها از آموزه های مورد تاکید دین مبین اسلام است و خدمات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر بر دستورات الهی استوار است.
«حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی» افزود: گسترش تفریحات سالم تا زمانی که آمیخته به فساد نشود برای آحاد مختلف جامعه ضروری و واجب است.
وی اظهار کرد: به هر میزان که کار فرهنگی و ورزشی در جامعه توسعه یابد آمار آسیب‌های اجتماعی کاسته می شود.
ساوه دومین کانون جمعیتی و صنعتی استان مرکزی بعد از اراک است.
9921/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.