به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در نشست با زنان شاغل در استانداری به مناسبت هفته زن، ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زهرا(س) افزود: مسئولیتی معاونت فرماندار در سال قبل برای زنان استان نبود اما امسال سه نفر از زنان توانمند استان موفق به فعالیت در این پست شده اند.
استاندار مرکزی گفت: 113 نفر از زنان در استانداری مرکزی شاغل هستند که ظرفیت و استعداد خوبی برای پذیرش مسئولیت در آنان وجود دارد.
آقازاده با یادآوری شرایط سخت اقتصادی افزود: کارکنان بخش های مختلف با درک درست از وضعیت موجود در انجام وظیفه محوله و برخورد با مراجعان باید با گشاده رویی عمل کنند.
وی اظهار داشت: ایجاد انگیزه و افزایش روحیه کار در محیط موجب افزایش بهره وری می شود و این مهم برای زنان شاغل با توجه به روحیه لطیف باید لحاظ شود.
استاندار مرکزی گفت: زنان شاغل علاوه بر کار در خارج خانه وظایف متعدد دیگری از جمله تربیت فرزندان را برعهده دارند بنابراین انجام وظایف متعدد به این قشر فشار وارد می کند.
آقازاده افزود: رفع مشکلات مهد کودک زنان شاغل استانداری و استفاده از ساعت ورزش در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: دقت، حساسیت و مسئولیت پذیری زنان به خاطر نوع نگاه در این طیف جامعه بالا است و این خصیصه واگذاری مسئولیت به آنان را سهل تر می کند.
«سعید فرخی» افزود: قانون واگذاری 30 درصد از مسئولیت مدیریتی به زنان با نگاه عدالت محوری است و شایسته سالاری باید به معنای واقعی در سیستم اداری نهادینه شود.
وی اظهار داشت: استاندار مرکزی تلاش کرد تا یک نفر از زنان توانمند استان به عنوان فرماندار در یکی از شهرستان ها به کارگیری شود که به دلایلی ممکن نشد.
قانون حمایت از ساعت شیردهی، مهدکودک، پرداختی برابر مردان و رعایت ساعت ورزش زنان از جمله مطالباتی بود که زنان شاغل در استانداری مرکزی مطرح کردند.
664 نیرو در استانداری مرکزی و شهرستان های استان شاغل هستند که 113 نفر از آنان را زنان شامل می شوند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.