به گزارش ایرنا، «علی میرزایی»روز دوشنبه در دیدار با مسئولان ایرنا مرکزی و شهرستان ساوه که در فرمانداری ساوه اظهار داشت: پوشش به موقع و توام با سرعت و دقت از شاخص‌های کیفی اطلاع‌ رسانی در خبرگزاری جمهوری اسلامی است و خبرنگاران این رسانه همواره در صحنه‌های مختلف حضور موثر دارند.
وی بر لزوم بازتاب فعالیت ها و خدمات دولت و نظام از سوی رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: مردم باید از فعالیت‌ها و عملکرد مسئولان و دستگاه‌های مختلف اطلاع داشته باشند.
معاون استاندار مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ساوه در حوزه مختلف اظهار داشت: این شهرستان علاوه بر بخش های صنعتی و کشاورزی از ظرفیت های ارزشمندی در بخش گردشگری برخوردار است و باید از این ظرفیت استفاده کرد و رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در معرفی و این آثار و جذب گردشگران و مهمانان نوروزی دارند.
میرزایی افزود: معرفی بناهای تاریخی، کاروانسراها، مساجد، روستاهای هدف گردشگری، بقعه ها و بارگاه ها و همچنین معرفی شخصیت ها و افراد شهیر و نامی این شهرستان می‌تواند سبب آشنایی هر چه بیشتر افکار عمومی کشور و گردشگران شود.
فرماندار ساوه همچنین بر لزوم همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری این شهرستان با خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر رسانه ها با هدف تقویت بنیه اطلاع‌ رسانی و آشنایی شهروندان با برنامه‌های مختلف تأکید کرد.
رئیس خبرگزاری ایرنا استان مرکزی نیز در این دیدار اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا رسانه رسمی کشور است و علاوه بر اینکه تلاش می‌کند خدمات و فعالیت های دولت را به مردم و مخاطبان انتقال نماید از طرفی نقش پل ارتباطی مردم و مسئولان را نیز ایفا می کند.
«حسین مهدی زاده» افزود: همکاران تلاشگر ایرنا به صورت شبانه روزی در پوشش اخبار، رویدادها و بازتاب فعالیت‌ها و دستاوردهای بخش های مختلف کشور حضوری فعال دارند.
وی گفت: خبرگزاری ایرنا علاوه بر انعکاس روزانه اخبار و پوشش رویدادهای خبری، در حوزه معرفی سوژه های مهم و پتانسیل های استان در قالب تولیدات خبری از قبیل گزارش، یادداشت، میزگرد و مصاحبه های مطبوعاتی اهتمام دارد
مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان های ساوه و زرندیه نیز بر لزوم تعامل و همکاری موثر حوزه های مختلف دولت و سایر قوا در این شهرستان به منظور پوشش اخبار و رویدادها تاکید کرد.
«یحی معماری» افزود: همانند گذشته خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه شهرستان ساوه در حوزه اطلاع رسانی حضوری منسجم دارد و رویداد های مختلف را در قالب اخبار روزانه، گزارش های خبری، مصاحبه وسایر فراورده های خبری بازتاب می دهد.
وی بر تعامل هر چه بیشتر روابط عمومی دستگاه ها و نیز مسئولان برای توسعه فعالیت‌ها و عملکرد شفاف تر اطلاع رسانی تاکید کرد.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.