«سجاد سعیدی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی کشف ساعت مچی مردانه، گوشی تلفن همرا ، پارچه خارجی، گردو، پوشاک و کفش از سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توسط عوامل انتظامی، پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل شد.
وی اظهارداشت: در این خصوص همه کالاهای مکشوفه همراه خودرو ضبط و مصادره شد و متخلفان به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: این کالاهای قاچاق از مناطق جنوبی بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد حمل آن ها را به مرکز کشور داشتند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان بیان کرد: پس از تشریفات قضایی لازم و استعلام گمرکی در خصوص اسناد ابرازی از سوی مالکان کالاها، مغایرت اسناد قطعی و مالک کالاها و راننده خودروها دستگیر و اموال به نفع دولت ضبط شد.
این مقام قضایی گفت: این شهرستان در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق در جایگاه نخست استان مرکزی است به طوری که بیشترین وسیله نقلیه حمل کالای قاچاق از ابتدای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی دلیجان ضبط و مصادره شده است.
سعیدی افزود: اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سال 92 شروع شده و تاکنون 30 وسیله نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین در این شهرستان ضبط و مصادره شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
/30757277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.