«سید علی آقازاده» عصر یکشنبه در پایان سفر یک روزه به شهرستان زرندیه که با هدف بهره برداری از چند طرح اقتصادی انجام شد، به ایرنا، گفت: پرداخت حقوق کارگران شاغل در واحدهای متعلق به بخش خصوصی بر عهده مدیران این کارخانه ها است و مجموعه دولت نیز بر این امر نظارت دارد.
وی گفت: برای پرداخت حقوق معوقه و مطالبات کارگران شاغل در شرکت و کارخانه هایی که به نوعی وابسته به دولت هستند نیز به صورت مرتب نشست هایی در سطح مرکز استان و شهرستان ها برگزار می‌ شود.
وی گفت: به غیر از چند مجموعه متعلق به بخش خصوصی، پیش بینی می شود در واحدهای بزرگ و دولتی استان مرکزی، با کمترین چالش در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات کارگران در ایام آخر سال مواجه باشیم.
استاندار مرکزی گفت: در همین راستا نشست های متعددی در شورای تامین استان و کارگروه های اقتصادی برگزار شده که در آنها مشکلات واحدهای صنعتی و نیز کارگران را به صورت مرتب رصد و پیگیری می‌ شود.
آقازاده گفت: برخی از مشکلات باید در مرکز استان و برخی از مشکلات نیز باید در سطح ملی حل شود که در حال حاضر بر روی هر رفع هر 2 دسته از این مشکلات متمرکز شده ایم.
وی اظهار داشت: با تلاش هایی که در سطح مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات کارگران و پرداخت حقوق معوقه آنها از سوی واحدهای تولیدی به عمل می آید، امید است که شرمنده کارگران و خانواده های شان در شب عید نباشیم.
روز جاری با حضور استاندار مرکزی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بخش دوم گلخانه هیدروپونیک زرندیه به مساحت 50 هکتار بهره برداری و عملیات اجرایی ساخت مرحله سوم این گلخانه در وسعتی 15 هکتاری آغاز شد.
استاندار مرکزی در ادامه سفر یک روزه به شهرستان زرندیه طرح های دبستان سه کلاسه، سالن ورزشی در شهر مامونیه و یک واحد تولید بستنی سنتی با ظرفیت یک هزار تن در سال واقع در شهر صنعتی زاویه را بهره برداری کرد.
شهرستان زرندیه با 320 واحد صنعتی دارای پروانه حدود 9 درصد از کل اشتغال صنعتی استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.