به گزارش ایرنا، دبستان دخترانه خیرساز «فاطمه احمدی خرقانی، با سه کلاس درس یکی از این طرح ها بود که برای بهره برداری و تجهیز آن 27 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
در سفر استاندار مرکزی به زرندیه، سالن ورزشی دبستان «زهرای اطهر» شهر مامونیه نیز بهره برداری شد.
برای اجرای این طرح، 30 میلیارد ریال از محل منابع دولتی هزینه شده است.
زمین چمن مصنوعی دبستان «اندیشه و راضیه» مامونیه نیز با حضور استاندار مرکزی به بهره ‌برداری رسید که برای تکمیل این طرح، 26 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که یک میلیارد ریال از منابع دولتی و بقیه را خیران تامین کرده‌اند.
استاندار مرکزی در سفر به شهرستان زرندیه از یک سیستم نرم افزاری به نام «شهر من» که توسط سه تن از جوانان این منطقه طراحی شده، رونمایی کرد.
در این اپلیکیشن خدماتی مانند بانک مشاغل شهرستان زرندیه، قیمت ارز بانک املاک و آب و هوا ارایه می‌ شود و برای طراحی و ساخت آن سه میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.
امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان این شهرستان بخش دوم مجتمع گلخانه ای زرین کشت زرندیه نیز به وسعت 50 هکتار به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت بخش سوم این طرح به وسعت 15 هکتار نیز آغاز شد.
شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی است که در 80 کیلومتری تهران قرار دارد و در این منطقه حدود 70 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
6539/3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.