به گزارش ایرنا، «محمد اسلامی» روز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان مرکزی و بازدید از بزرگراه اراک - خرم آباد در جمع اصحاب رسانه افزود: حمایت از سازندگان و انبوه سازان می تواند جریان تولید مسکن در کشور را شتاب بخشد و رونق ساخت و ساز را رقم بزند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید از جاده اراک - خنداب نیز در جمع خبرنگاران گفت: آزاد راه اراک - خرم آباد به طول 134 کیلومتر از طرح های مهمی است که بخش میانی آن باید تا پایان سال 98 زیر بار ترافیک قرار گیرد.
اسلامی اظهار داشت: این طرح دارای تسهیلات محلی، منطقه ای و ترانزیتی است و باید در مدت زمان سه سال اجرایی شود.
وی گفت: وزارت راه و شهرسازی بر اساس توان خود حمایت لازم از بهسازی و آسفالت مسیر عبور و مرور را در دستور کار دارد.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این وزارتخانه برای نقاط حادثه خیز نیز سه برنامه ایمن سازی، هوشمند سازی و سرمایه گذاری در جاده ها را در دستور کار خود قرار دارد.
اسلامی بیان کرد: بحث ایمن سازی جاده ها و عبور و مرور در آن با رعایت ضوابط خاص انجام می شود.
وی گفت: هوشمند سازی مسیرها نیز با تعامل و همکاری پلیس راه و راهور در دستور کار است و برای سرمایه گذازی در جاده ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده که در راستای آن رانندگان در طول مسیر توقف می کنند و پس از استراحت ادامه مسیر می دهند.
وزیر راه و شهرسازی افزود: سرمایه گذاری در جاده ها نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی دارد و امید می رود که مردم در ایام نوروز توجه ویژه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا آمار حوادث در این ایام کاهش یابد.
بهره برداری از طرح 528 واحدی مسکن اقشار کم درآمد کوی کوثر اراک، بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید هاشمی فراهان، بهره برداری 10 کیلومتراز بزرگراه اراک - فرمهین، افتتاح هشت و نیم کیلومتر از ساخت باند دوم محور دلیجان - نراق، بازدید از طرح 336 واحدی مسکن امید در کوی سجادیه اراک، بازدید از روند اجرایی آزاده راه اراک - خرم آباد، بازدید از محور اراک - خنداب - کمیجان و بازدید از محور کمیجان - آهنگران از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب کشور قرار دارد.
3005/1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.