به گزارش ایرنا، مالکان طرح 58 متری اراک شامگاه پنجشنبه با اطلاع از حضور وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از تقاطع غیر همسطح اراک - فراهان مقابل این طرح حضور یافتند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
وزیر راه و شهرسازی با این مالکان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد و مقرر شد با برگزاری نشستی به مطالبات این افراد رسیدگی کند.
وزیر راه و شهر سازی در جریان سفر به استان مرکزی ضمن بهره برداری از 17 طرح راهسازی، عمرانی و روشنایی جاده ها از طرح تعریض جاده آهنگران ساروق - کمیجان و ایجاد راه روستایی وفس - آقچه قلعه نیز بازدید کرد.
طرح تعریض 52 کیلومتر از جاده آهنگران ساروق - کمیجان از خرداد ماه امسال آغاز شده است و 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بهره برداری از 26 کیلومتر این جاده آغاز شده و چهار کیلومتر در دست اجرا و 22 کیلومتر باقی مانده است که تکمیل آن نیازمند 150 میلیارد ریال اعتبار است.
طرح جاده راه روستایی وفس - آقچه قلعه به طول 30 کیلومتر از خرداد ماه امسال آغاز شده است و با 10 درصد پیشرفت در حال اجراست.
بازدید از طرح 226 واحدی مسکن امید در کوی سجادیه اراک، بازدید از روند اجرایی آزاد راه اراک - خرم آباد، بازدید از جاده اراک - خنداب - کمیجان و بازدید از جاده کمیجان - آهنگران و دیدار مردمی با مردم کمیجان از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان است.
وزیر راه و شهرسازی شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه و زرندیه از برخی از محورهای این حوزه بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان ها، برخی مشکلات و مطالبات مورد پیگیری قرار گرفت.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب کشور قرار دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.