«مجید طبیب زاده» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: گروه موسیقی فسانه به سرپرستی«محمد علی خودشناس»، گروه سماعیان به سرپرستی«عباس رهبرنیا» و گروه نی ریز به سرپرستی«علیرضا مرادیان» در نخستین جشنواره موسیقی فجر استان مرکزی حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین گروه های موسیقی کلاژ به سرپرستی« علیرضا مجدالعشرافی»، سایه به سرپرستی«ادیب فروزان» و صراحی به سرپرستی «سید میلاد موسوی» در نخستین جشنواره موسیقی فجر استان مرکزی به اجرای قطعات موسیقی می پردازند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: گروه های شرکت کننده در نخستین جشنواره موسیقی فجر این استان در زمینه موسیقی سنتی فعالیت دارند.
طبیب زاده اظهار داشت: فراخوان شرکت در نخستین جشنواره موسیقی فجر استان مرکزی از اوایل بهمن ماه امسال به تمامی گروه های موسیقی فعال استان ارسال شد و در نهایت 6 گروه برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.
وی اضافه کرد: جشنواره موسیقی فجر استان مرکزی با هدف نشاط افزایی در جامعه از 4 تا 6 اسفندماه جاری و در 2 سانس 18 و 30 و 21 در مجتمع ستارگان اراک برگزار می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یادآوری کرد: نخستین جشنواره موسیقی فجر این استان بدون داوری برگزار می شود و هر کدام از گروه ها یک اجرا انجام می دهند.
بیش از 30 گروه موسیقی در استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.