به گزارش ایرنا، «محمد اله داد» روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر توزیع برق شهرستان خمین افزود: این مطالبات مربوط به بخش های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعت می شود که بیشترین معوقات در حوزه صنعت است.
وی ادامه داد: شرکت های خدمات رسان به ویژه شرکت برق در شرایط ویژه ای قرار دارند چرا که هم باید تامین کننده منابع سازمان هدفمندی یارانه ها باشد و هم رضایت مندی مردم و مشترکان را فراهم کنند.
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: بر همین اساس کارکنان شرکت توزیع با ایثار در شرایط سخت چرخ صنعت، بهداشت و کشاورزی را می چرخانند و در هر شرایطی برق را تامین می کنند.
اله داد، در خصوص اصلاح و نگه داری شبکه های توزیع برق گفت: خمین در طرح های اصلاح شبکه برق روستایی در سطح استان مرکزی پیشرو است.
وی ادامه داد: در چهارسال گذشته 180 میلیارد ریال اعتبار صرف نگهداری و افزایش طول شبکه برق شهرستان خمین شده است.
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 52 روستای خمین اصلاح شبکه شده و پنج روستای دیگر تا پایان امسال اصلاح شبکه می شود.
اله داد افزود: در چند سال اخیر در این شهرستان 330 کیلومتر شبکه بهسازی شده و با نصب کابل های خود نگهدار تاحدودی از سرقت سارقان جلوگیری شده است.
وی اظهارداشت: طول شبکه فشار متوسط خمین یک هزار و 200 کیلومتر است و در این شهرستان 6 هزار دستگاه چراغ برق در روستاها نصب و 20 هزار چراغ برق دیگر نیز اصلاح شده است.
فرماندار خمین نیز گفت: ایجاد رضایت مندی مردم در شرایط فعلی کشور با وجود فشارها و تحریم های دشمن در عرصه های مختلف دشوار است.
«احمد طهرانی» افزود: با این وجود مدیران این شهرستان در این شرایط سخت با ایثارو با اخلاق، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب سبب رضایت مندی مردم شدند که در بین شرکت های خدمات رسان کمترین نارضایتی مربوط به شرکت برق است.
وی افزود: شرکت توزیع برق خمین با تعامل با سایر نهادها و بخشداری ها در راستای رفع مشکلات و کاستی ها تلاش می کند.
وی خدمت در زادگاه معمار کبیر انقلاب را افتخار دانست و افزود: خدمت در شهر امام راحل افتخار است که این افتخار نصیب هر مدیری نمی شود.
در این آیین از« حسینعلی فرامرزی» تقدیر و « مهدی ابراهیم نژاد» به عنوان مدیر شرکت توزیع برق خمین معرفی شد.
شهرستان 105 هزار نفری خمین بیش از 60 هزار مشترک برق دارد.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.