به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت شهید « رضا رحمی» در مسجد جامع خمین، افزود: شهدای با ارزش ترین کار یعنی ایثار و گذشتن از جان را به خاطر کشور انجام دادند و باید قدر فرهنگ ایثار و شهادت را دانست.
وی با اشاره به اینکه پاسداری از خون پاک شهدا و قدم گذاشتن در مسیر آنان وظیفه مردم و مسئولان است، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت نقشه های دشمن را شکست داده و دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با جنگ روانی و اقتصادی به ایران اسلامی ضربه بزنند.
امام جمعه خمین تاکید کرد: دشمنان با تمام توان و قدرت نظامی که دارند نمی توانند با مردم شهادت طلب ایران مقابله کنند چرا که شهادت فراتر از سلاح های جنگی پیشرفته است.
حجت الاسلام حسینی گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و پیروی از منطق شهدا راهکار مهم مقابله در میدان جنگ اقتصادی است.
وی افزود: دنیا طلبی و احتکار اقلام مورد نیاز مردم ویژگی مسلمان واقعی نیست.
امام جمعه خمین تصریح کرد: در زمان جنگ اقتصادی به جای تجمل گرایی و زیاده خواهی باید به کمترین ها اکتفا شود و قناعت سر لوحه قرار گیرد.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در آسته ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: مردم و مسئولان باید این پیام مهم را عملیاتی کنند.
فرمانده بسیج ناحیه خمین نیز در این آیین با اشاره جایگاه شهدا در جامعه اسلامی گفت: شهدا الگوهای ماندگار جامعه اسلامی هستند که گذر زمان هرگز جایگاه آنان را کمرنگ نمی کند.
سرهنگ « علیرضا براتعلی » افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از ارزشهایی است که در آموزه های دینی بر آن تاکید شده است.
وی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی افزود: نیروهای بسیجی در عرصه دفاع مقدس و دیگر عرصه ها با نثار خون دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است.
فرمانده بسیج ناحیه خمین تاکید کرد: نیروهای بسیجی با حضور در این آیین به دشمنان اعلام می کنند که انتقام قطره قطره خون شهدای حمله تروریستی زاهدان را می گیرند و سیلی محکمی به استکبار جهانی و کشورهای وابسته به استکبارمی زنند.
سرهنگ براتعلی ادامه داد: دشمن نظام همواره هدف خود را بر گروه هایی نظیر سپاه که همراه با انقلاب به چهل سالگی رسیدند متمرکز می کند.
در حمله تروریستی در جاده خاش - زاهدان 27 نفر از نیروهای سپاه اصفهان به شهادت رسیدند.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و یکهزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.