به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این آیین گفت: این کلینیک با صرف 50 میلیارد ریال و امکانات 14 یونیت تخصصی دندانپزشکی در رشته‌های تخصصی اطفال، ایمپلنت، اندو، پروتز و یک اتاق عمل برای اعمال جراحی راه انداری شده است.
دکتر«محمد جمالیان» افزود: اراک با کمبود درمانگاه‌های دندانپزشکی با تعرفه‌ دولتی مواجه بود و این مرکز با روش برون سپاری راه اندازی شد.
وی اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های سنگین دندانپزشکی، راه اندازی مرکز دولتی یکی از نیاز‌های اساسی بود و با گشایش این کلینیک بهبود خدمات درمان دهان و دندان برای اقشار کمتر برخوردار حاصل شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: این کلینیک دندانپزشکی در 2 نوبت صبح و عصر به مراجعان خدمات دارد اما در مرحله بعد کوشش می شود که خدمات آن به صورت شبانه روزی شود.
دکتر جمالیان افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک تعهد کرده که نیرو‌های تخصصی مورد نیاز را در نوبت صبح و عصر تامین کند و قرار است که یک نیروی دندانپزشک عمومی در نوبت شب از طریق معاونت بهداشتی در اختیار کلینیک باشد.
در استان مرکزی 19 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و یکهزار و 750 تخت فعال و 85 بخش درمانی وجود دارد که 15 واحد بیمارستانی مربوط به حوزه دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.