به گزارش ایرنا، «سعید فرخی» عصر شنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: این نمایشگاه با اولویت کالاهای اساسی شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، آجیل و خشکبار برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: یک گروه کارشناسی متشکل از کارشناسان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اتحادیه‌ها، کالاهای عرضه شده در نمایشگاه را قیمت‌گذاری می ‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار و تسهیل در تامین نیازهای شهروندان در روزهای پایانی سال برگزار و چگونگی قیمت گذاری، کیفیت کالا و نحوه عرضه آن به دقت از سوی دستگاه های مسئول نظارت می شود.
فرخی اظهار داشت: همچنین شرکت تعاونی روستایی استان مرکزی نیز موظف است یک هزار و 200 تن پرتقال و 600 تن سیب برای تنظیم بازار میوه شب عید تامین کرده و با قیمت مصوب کارگروه ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف استان توزیع کند.
وی افزود: کالاهایی از قبیل نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، میوه، آجیل و خواروبار در زمره اقلام اساسی، پرمصرف و سلامت محور محسوب می شوند که در ایام نوروز تحت نظارت مستمر قرار دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: تلفن 124 نیز به صورت شبانه روزی گزارش های مردمی را ثبت می کند.
وی بیان کرد: گشت های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی در استان از یکم بهمن ماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه دارد.
اصناف استان مرکزی زیر نظر 47 اتحادیه فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.