به گزار ش ایرنا، امام جمعه خمین گفت: بیانیه مقام معظم رهبری برای ورود به دهه پنج انقلاب اسلامی حاوی نکات مهمی است که باید در راستای دورنمای آینده نظام و اقداماتحیاتی در این راستا به کار گرفته شود.
حجت الاسلام سید « علی حسینی پور » در خطبه خای نماز جمعه خمین، افزود: پیام مقام معظم رهبری به مسئولان نظام اختصاص ندارد بلکه آحاد مردم و به ویژه جوانان به عنوان پاسداران میراث بزرگ انقلاب اسلامی مخاطب آن هستند.
وی ادامه داد: تمام متفکران بی غرض دنیا با این پیام مهم ارتباط پیدا می کنند و باید عمق مفاهیم مطرح شده در آن به درستی درک و عملی شود.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: کسانی که بدون بصیرت و مغرضانه نواقص نظام را بیان می کنند و در دنیا نشر می دهند باید به این بیانیه بسیار توجه کنند.
حجت الاسلام حسینی پور در بخشی از سخنانش حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در جریان آن جمعی از فرزندان انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند را محکوم کرد و گفت: خشونت و ترور با هر شکل و در هر گوشه ای از جهان ناپسند و منفور است و این اقدام تروریستی ناشی از زبونی دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ نظام اسلامی است و بار دیگر ملت بزرگ ایران درایت ، بصیرت و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

*** امام جمعه آشتیان: انقلاب اسلامی از حمایت قوی مردمی برخوردار است
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: نهضت خمینی وارد پنجمین دهه از حیات خود شد و این نظام اسلامی از حمایت قوی مردمی برخوردار است.
حجت الاسلام «غاتمرضا نیشابوری» در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش، افزود: راهپیمایی 22 بهمن پیام دندان شکنی برای دشمنان داشت و ملت هوشیار ایران بار دیگر اعلام کردند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای تداوم راه انقلاب اسلامی آماده هستند.
وی گفت: توجه و عمل به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.
امام جمعه آشتیان توضیح داد: حل مشکلات کنونی کشور با همراهی جوانان، معنویت اخلاق، بهبود شاکله اقتصادی کشور، عدالت و مبارزه با فساد، امید و خوش بینی به اینده، علم محوری و تکیه بر مرزهای دانشی، ترویج سبک زندگی اسلامی و دشمن شناسی از محورهای مهم بیانیه رهبری است که باید به صورت اصولی در اقشار مختلف جامعه به آن عمل شود.
خطیب جمعه آشتیان با محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان افزود: دشمن چهره زشت خود را با این اقدامات ناکام نشان می دهد و مردم ایران هرگز با چنین جنایاتی دست از نظام اسلامی نمی کشند.
حجت الاسلام نیشابوری در بخشی از خطبه های نماز جمعه بر تنظیم بازار در آستانه نوروز تاکید کرد و از خیران و مردم خواست که در این ایام بیشتر به فکر اقشار کم درآمد باشند.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.

6013/9930/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.