به گزارش ایرنا، سردار«حسن رستگار پناه» شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد محمودیه اراک، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته همواره به دنبال تضعیف این نظام مقدس بوده اند اما تا کنون هیچ گزندی به این انقلاب نرسیده و بعد از این هم نخواهد رسید.
وی ادامه داد: استکبار جهانی 28 کودتای مختلف بر علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرد و گروه های سیاسی مختلف از قبیل مجاهدین خلق و چریک های فدایی خلق نیز با تمام توان خود مقابل انقلاب اسلامی ایستادند اما امروز این انقلاب شکوهمند بالنده تر از گذشته خود نمایی می کند و هیچ اثری از مخالفان آن وجود ندارد.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمن اکنون نیز در طول 24 ساعت بیش از 400 ساعت تصویر و صدا بر علیه نظام اسلامی ایران تبلیغ می کند اما هر روز مردم هوشیارتر از گذشته می شوند.
سردار رستگار پناه بیان کرد: در طول جنگ تحمیلی نیز ابرقدرت های جهان از جمله آمریکا، عربستان سعودی، فرانسه، آلمان و روسیه با ارسال کمک های مختلف به خصوص جنگنده ها و موشک های خود رژیم بعثی را حمایت می کردند اما امروز هیچ اثری از صدامیان وجود ندارد و آرمان های انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان صادر شده است.
وی ادامه داد: وحدت و همبستگی ملی و مقاومت مردم عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است و این ویژگی های ارزشمند باید از سوی مردم و مسئولان حفظ و حراست شود.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: امروز اگر اثری از اسلامی در غرب آسیا وجود دارد مرهون انقلاب اسلامی ایران است و مردم باید قدر این داشته های ارزشمند را بدانند.
سردار رستگار پناه بیان کرد: دشمنانی که بارها دشمنی خود را به ملت ایران ثابت کرده اند خیرخواه ما نیستند و ملت ایران تن به ذلت در مقابل آنها نمی دهند.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید ولامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.