به گزارش ایرنا، در آیینی که به این منظور با حضور فرماندار ویژه شهرستان ساوه و جمعی از مسئولان برگزار شد، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اقدام می‌ تواند پیامدهای مثبتی برای صنعتگران و تولیدکنندگان حوزه های صنعتی، خدماتی شهرستان داشته باشد و برای انجام امور مربوط به استاندارد سازی دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان و پیمودن مسافت ساوه تا اراک نیست.
«محمدرضا منصوری» افزود: ساوه به عنوان قطب صنعتی کشور به چنین ساز و کاری نیاز داشت زیرا صنعتگران شهرستان های ساوه و زرندیه از این پس می توانند با مراجعه به اداره استاندارد شهرستان ساوه اموری که پیشتر در مرکز استان انجام می شد، را پیگیری و انجام دهند.
وی افزود: مقرر شده اداره صنعت معدن و تجارت ساوه نیز به ویژه در زمینه صدور مجوزهای تاسیس، اقدام مشابهی را در دستور کار قرار دهد.
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی نیز گفت: با تفویض اختیاراتی که به این اداره واگذار شده، همه امور مربوط به فعالیت های حوزه استاندارد بدون نیاز به مراجعه شهروندان به اراک انجام می شود.
«مهناز جعفریان» افزود: امید است این اقدام سرآغازی برای انجام همه امور مربوط به استاندارد سازی خدمات تجارت و تولید در شهرستان ساوه باشد.
وی افزود: مسئولان، تولیدکنندگان و تجار شهرستان های ساوه و زرندیه می توانند خدماتی که اداره کل استاندارد استان مرکزی در اراک ارائه می کند، را در ساوه دریافت کنند.
جعفریان گفت: 50 درصد از مجموع ظرفیت صنایع استان مرکزی در شهرستان های ساوه و زرندیه وجود دارد و استقلال اداره استاندارد این شهرستان برای پیگیری امور مربوط به استاندارد سازی حوزه های تولیدی، صنعتی و سایر بخش‌های خدماتی یکی از اقدامات راهبردی است.
افزون بر 800 کارخانه و واحد تولیدی - صنعتی در شهرستان های ساوه و زرندیه فعالیت می کنند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.