رئیس شورای شهر اراک گفت: شنبه هفته آینده( ۲۷بهمن) گزینه نهایی شهرداری اراک در صحن رسمی شورای اسلامی کلانهشر اراک به رای گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اراک، کاوه فلک افلاکی گفت: طبق زمانبندی صورت گرفته از سوی فراکسیون امید شورا چهار گزینه و از سوی اعضاى اصولگرا هم سه گزینه برای تصدى پست شهردار جدید اراک در روزهاى چهارشنبه و پنج شنبه این هفته اعلام خواهد شد تا در صحن شورا به ارائه برنامه های خود بپردازند.

 وی بیان داشت: در نهایت روز شنبه (۲۷ بهمن) گزینه‌هاى نهایى به رآى اعضاى شورا گذاشته می شوند تا شهردار جدید منتخب اراک انتخاب و معرفى شود.

 رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با انتقاد از دودزا و آلاینده بودن برخی اتوبوس‌های شهری گفت: یکی از عوامل آلودگی هوا تردد اتوبوس های آلاینده است که این مهم نباید به فراموشی سپرده شود.

 وی پیرو دعوت مدیران دو منطقه از شهرداری در صحن علنی شورای شهر عنوان کرد : اصلی ترین دلیل دعوت شهرداران مناطق به شورا بررسی عملکرد مالی و اینکه چگونه می توانند تا پایان سال جاری درآمدهای خود را نسبت به سنوات قبل افزایش دهند و این روال ادامه داشته باشد و همچنین بررسی مشکلات موجود در منطقه شان بود .

 فلک افلاکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدیدی که اخیراً همراه سرپرست شهرداری از منطقه قنات ناصری داشته است گفت:  با توجه به اینکه جمعیت ساکن در این منطقه بالغ بر ۱۱ هزار نفر است و در این منطقه درمانگاه وجود ندارد می بایستی بررسی شود برای احداث یک مرکز درمانی با همکاری نهادهای ذیربط چه امکاناتی از قبیل ساختمان در اختیار شهرداری است تا به این امر اختصاص یابد چرا که شهروندان ساکن در این منطقه نسبت به نبود فضای درمانی گله مند هستند.

رئیس شورای شهر اراک در پایان جلسه با اعلام اسامی افراد نامزد تصدی سمت شهرداری اراک گفت: کاندیداهای تصدی سمت شهرداری اراک روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برنامه های خود را اعلام می کنند.

گزینه های فراکسیون امید به این شرح است:

محمدکریم شفیعی(قائم مقام سابق شهردار کرج)

کامبیز مصطفی پور(دارای دکتری اقتصاد و از مدیران شهرداری مناطق مختلف تهران)

حمیدرضا صارمی (مدیرکل دفتر عمران و توسعه شهری وزارت کشور دولت احمدی نژاد و شهردار اسبق کرمانشاه)

مهدی فاتحی(شهردار سابق بهارستان اصفهان و جزء ۴ گزینه اصلی شهرداری اصفهان)

اسامی گزینه های اصولگرایان هم بدین شرح است:
محمدصادق قائمی(مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان)

حیدری(مدیرکل دفتر شهری استانداری مرکزی)

محمد عسگری(مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.