حجت الاسلام « ابوالقاسم غفوری» روز دوشنبه در جمع راهپیمایان مردم دلیجان، افزود: فریاد کوبنده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان داخلی و خارجی را منزوی کرد و انقلاب اسلامی با انرژی مضاعفی طلیعه پنجمین دهه از عمر خود را آغاز کرد.
وی بیان کرد: دشمنان که از مدت ها قبل کوشیده اند یاس و بی اعتمادی را بین مردم ترویج دهند امروز با صفوف به هم فشرده راهپیمایان پیام دندان شکنی گرفتندو بار دیگر طعم تلخ شکست را تجربه کردند.
امام جمعه دلیجان اظهارداشت: امام راحل مسیری مترقی با شالوده دینی ، عدالت طلبی و عزتمندی را پایه گذاشت و اکنون بعد از چهار دهه مردم بار دیگر به تداوم این راه لبیک گفتند.
حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: دشمن مناسبات توطئه خود را امروز با جنگ نظامی علیه ایران اسلامی به کار نگرفته بلکه می کوشد که با جنگ اقتصادی مردم را تحت فشار بگذارد اما، ملت فهیم ایران به بلوغ سیاسی رسیده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست می کنند.
امام جمعه دلیجان اضافه کرد: در این شرایط حساس جامعه، دشمن تلاش کرد مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شود ولی در جای کشور امروز تابلوی شورآفرینی انقلابی برپا بود و همه به خیابان ها آمدند تا از ولایت فقیه و آرمان های نظام اسلامی دفاع کنند.
راهپیمایی 22 بهمن در دلیجان از مسجد جامع این شهرستان تا چهار راه فلسطین برگزار شد و راهپیمایان در مسیر با سردادن شعارهای مرگ بر استکبار، الله اکبر ، تحریم ها اثر ندارد، سازش ما با آمریکا محال است و این سند زنده استقلال است حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر تاریخی نراق نیز با حضور پرشور اقشار مردم برگزار شد.
راهپیمایی 22 بهمن در 156 نقطه شهری استان مرکزی برگزار شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.