به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه استان، راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن را مولفه ایستادگی و عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان برشمردند.

*** خطیب جمعه خمین: پیام 22 بهمن ایستادگی و اقتدار در در برابر تهدیدها است
امام جمعه خمین گفت: حضور پر رنگ و انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام محکمی در برابر همه تهدیدها و تحریم های استکبار است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور » در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) خمین، افزود: این روز حماسی برای مردم کشور ایران با ارزش است چرا که با انسجام و وحدت ملی پشت دشمنان انقلاب می لرزد.
وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای حاکمیت دینی و تعالیم قرآنی پا گرفت و اکنون پس از چهل سال از حیات پرثمر آن مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، ایمان و اعتقاد را فریاد می زنند.
امام جمعه خمین بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهد داد که ملت ایران همواره بر ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی پافشاری می کند.
وی اظهارداشت: دشمنان هر ساله با دسیسه های بسیار تلاش می کنند تا حضور مردم در این روز کم رنگ شود اما مردم غیرتمند هرساله با همتی مضاعف در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند .
خطیب جمعه خمین افزود: مردم ایران اسلامی توبه آمریکا را هرگز نمی پذیرند چرا که سردمداران آمریکا هرگز متحول نمی شوند و مردم تا آخرین نفس در مقابل زیاده خواهی آنها ایستاده اند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.

*** امام جمعه زرندیه: حضور حماسی ملت در 22 بهمن خار چشم دشمنان است
حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اهمیت حضور مردم، نشان از تجدید با آرمان های امام راحل ومقام معظم رهبری است.
خطیب جمعه زرندیه بیان داشت: حضور گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن ماه دشمنان انقلاب را نا امید می کند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهارداشت: حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب استقامت جنبش های آزادی خواهان جهان خواهد شد.

*** ۲۲بهمن تجلی پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود
امام جمعه ساوه گفت: ۲۲ بهمن یک معجزه بزرگ الهی بود که در این روز تجلی حکومت الله بر روی زمین را شاهد هستیم.
حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه اظهار داشت: امام خمینی (ره) در واقع هدیه بزرگ الهی و همان ولی خدا بود که مانند حضرت موسی توانست بساط حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با کمک مردم ریشه کن کند.
خطیب جمعه ساوه گفت: پس از ارتحال امام (ره) سکان رهبری انقلاب اسلامی به دست فردی از سلاله رسول الله افتاد که به اعتراف آمریکایی ها شخصیت مقام معظم رهبری، مانند یک ابر حریف است.
وی افزود: امروز با وجود تهدیدها و تحریم ها همه مردم مسئولان و طیف‌های سیاسی با اتحاد کامل پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می کنند.
امام جمعه ساوه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران گفت: در شرایط فعلی هر گونه احتکار و ذخیره‌ سازی کالا حرام محسوب می‌شود بنابراین باید با تلاش و درایت این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
حجت‌الاسلام حسینی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک وظیفه ملی و شرعی عنوان کرد و گفت: از همه شهروندان مومن و انقلابی به خصوص مردم شهرستان ساوه دعوت می شود در راستای ادای تکلیف در این روز باشکوه شرکت کنند.
6539/4896/7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.