به گزارش ایرنا، « طوبی کرمانی» عصر پنجشنبه در دومین آیین بزرگداشت بانوان مجاهد مسلمان استان مرکزی همزمان با هفتمین روز از دهه فجر در زادگاه امام راحل، افزود: امام راحل به زن مسلمان وجهه و جایگاه خاص داد و الگویی تمام عیار از زن مجاهد، شجاع، دیندار و فارغ از وابستگی به شرق و غرب را معرفی کرد.
وی ادامه داد: نگاه غرب به زن ابزاری و کالایی برای تبلیغ است اما نگاهاسلامی به زن به عنوان عنصر تربیتکننده و هدایتگردر تحکیم خانواده و تهذیب فرزندان است.
دبیرکل اتحاد جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: رشد تهذیب نفس، حفظ خانه سالم و خانواده متعادل و ولایت اجتماعی زن از ویژگی های الگوی زن ایرانی مسلمان است.
کرمانی یادآور شد: زنان باید قدر ارزش های والای خود را بداند وزن مجاهد مسلمان معلم ثانی مدینه فاضله نظام اسلامی است.
وی گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر اساس استقلال، آزادی و شاخصه های دینی بنا نهاد و مقام معظم رهبری نیز از آن برای تعریف زن مجاهد مسلمان بهره برده است.
کرمانی تصریح کرد: پیام انسان سازی انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و معاملات بین المللی بدون نام جمهوری اسلامی ایران برهم می خورد.
دبیرکل اتحاد جهانی زنان مسلمان افزود: ایمان به پروردگار باور استقامت را ایجاد می کند و زنان مقاوم و استوار ریشه انقلاب هستند و اقتدار و رشد علمی نظام در جهان حاصل مجاهدت مردان و زنان مقاوم است.
کرمانی ادامه داد: هیچ قدرت و ابزاری حتی تحریم اقتصادی و حمله نظامی نمی تواند به اقتدار چهل ساله نظام اسلامی آسیب وارد کند چراکه الگوی جامعه ما قیام امام حسین(ع) است.
دبیرکل اتحاد جهانی زنان مسلمان افزود: دشمن می کوشد که با نشر پیام های نا امید کننده در شبکه های مجازی و ایجاد احساس یاس به کشور صدمه بزند که همه باید هوشیار باشند.
کرمانی ادامه داد: ایران تنها کشوری است که با وجود توطئه های دشمنان خود در طول چهار دهه توانسته اقتدار خود را حفظ کند.
آیین بزرگداشت بانوان مجاهد مسلمان استان مرکزی در راستای کنگره 6 هزار و 200 شهید استان برگزار شد.
اجرای نمایش، رونمایی از کتاب «حنانه شو» نوشته « نسرین سرلک» همسر شهید فضل الله سرلک و تجلیل از بانوان مجاهد مسلمان از برنامه های این آیین بود.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت یک هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.