به گزارش ایرنا، جامعه کارگری این استان در این حرکت فرهنگی ضمن قرائت فاتحه، نثار گل و عطر افشانی مزار مطهر شهدای اراک، بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
مسئول کارگروه کارگری و کارآفرینی شورای راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی، گفت: خون های زیادی برای حفظ ارزش های این نظام تقدیم شده و شهدا به گردن تک تک افراد جامعه حق دارند.
«محمد تقی آبایی هزاوه» افزود: موفقیت های به دست آمده در کشور مرهون خون شهدای گرانقدر است و همه باید در پاسداشت از خون این عزیزان تلاش کنند.
وی بیان کرد: 700 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تدارک شده که بخش زیادی از این برنامه ها تاکنون عملیاتی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: جامعه کار و تولید استان مرکزی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش و سهم مهمی داشتند و این قشر تاکنون برنامه های مختلف چهل سالگی انقلاب را در استان مرکزی به بهترین شکل برگزار کرده اند.
جامعه کارگری استان مرکزی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر از سه خانواده معظم شهید کارگری شهرستان اراک بازدید کردند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است و حدود 70 درصد از جمعیت این استان را کارگران و خانواده های آنان تشکیل می دهند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.