به گزارش ایرنا، سردار «محسن کریمی» روز چهارشنبه در اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی که در واحد صنعتی لاستیک پارس شهر صنعتی کاوه برگزار شد، افزود: مقوله دفاع از میهن و نظام اسلامی در اولویت است و امروز باید با شناخت توطئه های دشمنان با تیزهوشی تمام در صحنه بود.
وی ادامه داد: حوزه اقتصادی در دفاع مقدس نقش پشتیبانی جبهه را داشت اما امروز این حوزه خط مقدم مقابله در برابر جنگ اقتصادی دشمن است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، اتفاقات اساسی سبب شد که جبهه اسلام بتواند دشمن را از خاک کشور بیرون کند، اکنون نیز لازم باید در سایه اتحاد و دشمن شناسی تهدیدهای اقتصادی دشمن را نقش برآب کرد.
سردار کریمی افزود: مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در شرایط کنونی به مدیریت درست و انقلابی و تغییر کارکردها و رویکرد نیاز دارد زیرا در کشور کمبودی نیست و جوانان متعهد و معتقد به عزت و استقلال کشور، کارگران با اعتقاد و پر تحرک، وسعت سرزمین و قدرت فراوان از نمادهای اقتدار ایران است.
وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از زیرساخت‌های کشور با اتکا به نیرو و دانش جوانان فراهم شده و تنها باید با خواتکایی، باور به داشته های خودی و نترسیدن از محدودیت ها، استفاده بهینه از همه امکانات راه رشد و استقلال را تکمیل کرد.
فرمانده دسپاه روح الله یادآور شد: سال آینده هفت اجلاسیه شهدا و در صدر آن ها کنگره نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان برگزار می شود.
استان مرکزی 269 شهید کارگری تقدیم نظام اسلامی کرده که 58 نفر آنان از ساوه است.
6539/9921/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.