سید«علی آقازاده» روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در جمع خبرنگاران، افزود: سه هزار و 930 میلیارد ریال برای ایجاد و تکمیل این طرح هزینه شده و با آغاز به کار آن ها برای یکهزار و 342 نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: 27 طرح بهره برداری شده اراک با حجم سرمایه گذاری یکهزار و 130 میلیارد ریال عمرانی و 233 طرح با اعتبار2 هزار و 800 میلیارد ریال اقتصادی است.
استاندار مرکزی گقت :با توجه به اینکه نرخ بیکاری شهرستان اراک بالاتر از میانگین استانی است با این اشتغال ایجاد شده درصد بیکاری در اراک کاهش پیدا می کند.
آقازاده افزود: اجرا و تکمیل 13 طرح شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با 854 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی این شرکت انجام شده است.
وی اظهار داشت: ساخت کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک و اصلاح شبکه توزیع برق، نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی شهرک صنعتی خیرآباد، تامین برق 15 هزار متقاضی، سامانه فهام نصب 12 هزار دستگاه کنتور هوشمند برای مشترکان دیماندی، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق به متراژ 40کیلومتر و بهسازی و نوسازی شبکه توزیع برق میدان ورزش و روشنایی معابر پل شهید «سیاوش امیری» از جمله مهمترین طرح های حوزه برق است.
استاندار مرکزی گفت: مخزن ذخیره آب شهر داودآباد اراک با ظرفیت یکهزار مترمربع با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.
بهره برداری از گلزار شهدا و طرح آبرسانی شهر داود آباد، دیدار با خانواده شهیدان «احمد و محمود داود آبادی»، بهره برداری همزمان از13 طرح شرکت توزیع برق شهرستان اراک، طرح دانشگاه علوم پزشکی و ساختمان اداره کل اتباع و مهاجران خارجی در این شهرستان از جمله برنامه های استاندار مرکزی در چهارمین روز دهه فجر است.
1955/6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.