به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان «احمد و محمود داود آبادی» در شهر داودآباد، افزود: خانواده معظم شهدا گنجینه گرانقدر نظام اسلامی هستند و باید با بیان خاطرات شهیدان مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه باشند.
وی ادامه داد: شهدا با خلق حماسه‌های ماندگار و جاودانه مایه افتخار و عزت کشور شدند و به ملت ایران حیات دوباره بخشیدند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران در سایه مجاهدت، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی تمام فضایل دین مبین اسلام را به معنای کامل به نمایش گذاشتند.
آقازاده گفت: پیشرفت کنونی انقلاب اسلامی مرهون جانفشانی شهداست و این قشر از جامعه با نثار جان خود در راه خدا زمینه توسعه و پیشرفت را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله وظایف مهم مسئولان اجرایی استان مرکزی دانست و افزود: حضور مدیران در منزل شهدا و سرکشی به خانواده های آنان مهمترین توفیقی است که نصیب مسئولان شده است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: وظیفه سنگینی به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته شده و امید می رود که در انجام فعالیت ها راه شهدا را در دستور کار خود قرار دهند.
آقازاده عنوان کرد: خون شهدا عامل اصلی پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در طول مدت چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی ادمه داد: داود آباد 102 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و راه شهدا باید با قوت دنبال شود.
استاندار مرکزی گفت: در دهه فجر پارسال مسئولان استان مرکزی با خانواده 600 شهید والا مقام این استان دیدار کردند اما پیش بینی شده امسال با یکهزار شهید دیدار شود.
شهید« محمود داودآبادی» در فروردین 1344 در شهر داود آباد شهرستان اراک به دنیا آمد و در 16تیر سال 1365 در منطقه مهران به مقام والای شهادت نایل آمد.
شهید «احمد داود آبادی» در 18 دی 1351 در شهر داود آباد شهرستان اراک متولد شد و 26 فروردین ماه سال 1366 نیز به شهادت رسید.
بهره برداری از گلزار شهدا و طرح آبرسانی شهر داود آباد، دیدار با خانواده شهیدان احمد و محمود داود آبادی، بهره برداری همزمان از13 طرح شرکت توزیع برق شهرستان اراک، بهره برداری از 2 طرح شرکت آبفا، طرح دانشگاه علوم پزشکی و ساختمان اداره کل اتباع و مهاجران خارجی در این شهرستان از جمله برنامه های استاندار مرکزی در چهارمین روز دهه فجر است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.