به گزارش ایرنا، «محمد بهاروند» روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: 133 ورد از طرح های دهه فجر امسال با سرمایه گذاری 2 هزار و 590 میلیارد ریال در حوزه عمرانی است.
وی افزود: 26 طرح اقتصادی نیز با سرمایه گذاری چهار هزار و 670 میلیارد ریال در این شهرستان در دست بهره برداری است.
وی خاطرنشان کرد: مجموع منابع مالی صرف شده برای طرح های در دست بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح ساوه هفت هزار و 260 میلیارد ریال است.
بهاروند بیان کرد: راه اندازی واحد صنعتی رام پارس تولید کنند مواد اولیه فولاد با اعتبار11 میلیون دلار با اشتغالزایی 140 نفر، گشایش پایگاه سلامت شهری به مساحت 300متر مربع و سرمایه گذاری سه میلیارد ریال، سالن ورزشی قره چای با اعتبار 12 میلیارد ریال و بهره برداری از سیلوی 20 هزار تنی ساوه که متعلق به شرکت غله استان مرکزی است از جمله طرح های مهم فجر امسال در ساوه است.
وی افزود: شهرداری برای افزایش نشاط در ساوه برنامه های قابل توجهی دارد و به منظور بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی 11دستگاه اتوبوس از دولت خریداری کرده است.
فرماندار ساوه توضیح داد: اقداماتی برای توسعه شهر صنعتی کاوه در جریان است و احیای شهرک صنعتی نوبران و غرق آباد راه اندازی بزرگترین واحد گاوداری 30 هزار راسی با تاسیسات صنعتی مانند کشتارگاه در دستور کار است.
بهاروند گفت: به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در ساوه 50 هکتار زمین در جوار اتوبان برای ایجاد شهرک صنعتی آوه مکان یابی شده است.
وی اظهار داشت: ساوه بعد از پیروزی انقلاب رشد روز افزونی را در همه زمینه ها از جمله تامین زیرساخت ها، صنعت و کشاورزی. داشته است و مسئولان باید در همه امور رضایت خداوند و مردم ولایتمدار و انقلابی را در راس امور قرار دهند.
ساوه دومین کانون صنعتی و جمعیتی استان مرکزی پی از اراک است.
6539/9921/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.