سید «علی آقازاده» روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید «علی حیدر نصیری» در دومین روز از دهه فجر در شازند افزود: شهدا شفاعت کننده ما در آخرت هستند و باید همگان قدر دان خانواده معظم شهدا باشند.
وی ادامه داد: سرمایه مادی و معنوی کشور به برکت خون شهیدانی است که جان خود را در مخلصانه در راه حفظ ارزش های نظام فدا کردند تا این کشور و ملت در اوج امنیت، آرامش و عزت زندگی کنند.
آقازاده اظهار داشت: دشمنان ما حتی در خواب نیز نمی‌ دیدند که این ملت ۴۰ سال در برابر همه هجمه‌ ها و فشارهای آنان با قامتی استوار و سرافراز بایستند.
استاندار مرکزی گفت: آنچه که ملت ایران را در این ۴۰ سال در راه و مرام خود راسخ و استوار کرده، ایمان و باورهای اعتقادی است که این مه اندیشه و تفکر معنوی انقلاب اسلامی است.
آقازاده افزود: ملت سرافراز با وجود همه تفرقه ‌افکنی‌های ایادی استعمارگر در سایه ولایت فقیه مسیر پیشرفت و بالندگی را با قوت و قدرت ادامه می دهد.
شهید «علی حیدر نصیری» در محله بازنه شازند در سال 1343 متولد و در جریان تظاهرات دوران انقلاب اسلامی در سال 57 به شهادت رسید.
شهرستان شازند در دوران پیروزی انقلاب اسلامی 2 شهید دیگر به نام های «محمد رضا کریمی و علی اصغر فرجی» را تقدیم نظام کرده است.
دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات مردمی، افتتاح معدن سرب و روی کندوان پارس موچان و بازارچه صنایع دستی، آغاز عملیات اجرایی مزرعه پرورش ماهی و بهره برداری از طرح های عمرانی شهرداری شازند از جمله برنامه های سفر استاندار مرکزی در سومین روز دهه مبارک فجر به شهرستان شازند است.
شهرستان شازند دارای 6 شهر به نام های شازند، مهاجران، آستانه، توره، هندودر، شهباز و دارای چهار بخش مرکزی، زالیان، سربند و قره کهریز با 9 دهستان و 214 روستای دارای سکنه است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.