به گزارش ایرنا ، سید «علی آقازاده» روز شنبه در دیدار با خانواده شهیدان حسینی در شهرستان دلیجان افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به عنوان اسوه و الگوی دینی در دنیا به برکت خون شهیدان همیشه جاوید است.
وی خاطرنشان کرد: ملت و نظام اسلامی قدر جانفشانی شهدا و ایثارگران را می داند و مسئولان نظام خدمت به خانواده این عزیزان را تکلیف خود می دانند.
استاندار مرکزی گفت:حضور در کنار خانواده شهدا روحیه خدمت صادقانه را در مسئولان نظام بالاتر می برد و باید منش و تفکر شهیدان در تمامی لایه های جامعه نهادینه شود.
آقازاده افزود: شهدا واژه هایی مانند معرفت، هجرت، همت، استقامت، سبقت وصال را عملیاتی کردند تا به جایگاه رفیع شهادت برسند.
وی اظهارداشت: شهدا با شناخت خود و لبیک به ولایت فقیه گام در مسیر کمال گذاشتند و جاودانه شدند.
استاندار مرکزی افزود: رسیدگی به خانواده شهدا از وصایای مهم امام خمینی (ره) است تا ایثارگری های شهدا در دوران هشت ساله دفاع مقدس یادآوری شود.
آقازاده ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال مسئولان استان با خانواده یکهزار شهید این خطه دیدار می کنند.
شهید «مجتبی حسینی» متولد 1339 بود که در سال 1360 در اهواز و شهید «عباس حسینی» متولد 1341 نیز در سال 61 در عملیات والفجر یک به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
150 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در دهه فجر امسال در دلیجان برگزار می شود.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است که در دوران دفاع مقدس 185 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
7277/9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.