«محمد ابراهیم رضایی» روز جمعه در نخستین روز از دهه فجر در نشست شورای اداری استان مرکزی در خمین افزود: دشمن از پیشرفت های انقلاب هراس دارد و دسیسه‌های بسیاری را به کار گرفته تا دستاوردهای ایران را تخریب کند.
وی ادامه داد: دشمن هشدار داده بود که اجازه نمی دهد ایران چهلمین سال پیروزی خود را ببیند و با هزینه و برنامه‌ریزی بسیار علیه نظام اسلامی تبلیغات کرد اما تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شد.
تماینده مردم خمین در خانه ملت خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر قدرت مردم به استقلال دست یافته و در برابر زورگویی قدرت‌های استکباری تمام قد ایستاده است.
رضایی افزود: امنیت، اقتدار و آرامش کنونی کشور مرهون مجاهدت‌های لحظه به لحظه سربازان گمنام امام زمان و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه است.
وی ادامه داد: رشد چشمگیر و همه جانبه ای در چهار دهه اخیر در ایران رقم خورده و کشوری که 100 درصد وابسته بود مستقل شده و ملت آن روی پای خودشان ایستاده اند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت تاکید کرد: ایران در زمره کشورهای افتخار آفرین است و ایران اسلامی در حوزه‌های علمی و تخصصی و در زمینه نانو پیشرو و پیشقدم تر از کشورهای اروپایی است و در بسیاری از رشته‌ها رشد علمی بی نظیری دارد.
رضایی گفت: دشمن جنگ اقتصادی را پیش گرفته و در این جنگ از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند تا با ایجاد اختلال در سیستم داخلی سبب ایجاد نارضایتی و گرانی‌ها شود .
رضایی تاکید کرد: با هوشیاری و وحدت می توان از این توطئه گذشت.
امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در راستای شکست طاغوت اقدامات ارزنده‌ای انجام داد و با همراهی همه جانبه مردم و درایت در رهبری عمر چهل ساله این نظام رقم خورده است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» افزود: مقایسه زمان قبل و بعد از انقلاب دستاوردهای این نظام را برجسته تر می کند و نسل حوان با امیدواری و انرژی مضاعف برای صیاتن و اعتلای جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: این شهرستان به برکت انقلاب اسلامی و در سایه تعامل و انسجام مردم و مسئولان در مسیر توسعه قرار گرفته است.
«احمد طهرانی» افزود: آهنگ تکمیل طرح های نیمه تمام شتاب گرفته و خمین روز به روز گام های بلندتری را در توسعه می پیماید.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه ویژه مسئولان استان زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی شکوفایی بیشتری را تجربه کند.
خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد.
نواخته شدن زنگ انقلاب و اجرای سرود ملی در بیت تاریخی امام خمینی (ره)، بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی و دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده در اولین روز از دهه فجر در خمین است.
گلباران بیت تاریخی امام راحل با حضور مقامات استانی، ورزشکاران، دانشجویان، دانش آموزان استان اصفهان، افتتاح نمایشگاه های صنایع دستی و توانمندی شهرستان و تصاویر امام و انقلاب، بازارچه دایمی صنایع دستی، شرکت در نماز جمعه و نشست خبری استاندار مرکزی با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های 12 بهمن ماه استان مرکزی در شهرستان خمین است.
330 عنوان برنامه در دهه فرخنده فجر و سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در زادگاه معمار کبیر انقلاب برگزار می شود.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.