در این پیام که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: روزشمار چهل ساله انقلاب اسلامی ایران از مهمترین صفحات تاریخ کشور است و مردم ایران در سایه بیداری دینی و وحدت توانستند در سرنوشت خود مداخله کرده و ارزش های والای الهی و اسلامی را بر حکمرانی کشور برجسته کنند.
پیام می افزاید: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی نور دیانت، معنویت و عدالت بر ظلمت ستمشاهی پهلوی بود و این نهضت امیدآفرین و عزت بخش که با قیام پانزده خرداد 42 آغاز شد اکنون الگویی برای همه آزادیخواهان تحت ستم جهان است.
در بخشی از این پیام آمده است: جان فشانی و مقاومت مردم مسلمان ایران در سالیان طولانی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دشمنان نظام را تگران کرده و همین امر موجب شده که در چهار دهه حیات انقلاب اسلامی توطئه تجزیه ایران، جنگ تحمیلی، تروریسم کور و سهمگین، طرح های براندازانه کودتا، تحریم های گسترده و جنگ اقتصادی را علیه کشور اعمال کنند که هربار شکست خورده اند.
در این پیام عنوان شده است: درخت تنومند انقلاب اسلامی با زحمات و تلاش های فداکارانه همه اقشار ملت به بار نشسته و پیشرفت های غرور آفرین این ملت بزرگ در عرصه های مختلف از جمله هسته ای، فضایی، نانو تکنولوژی، نانودارو ها، سلول های بنیادی، پیشرفت های نظامی و دیگر علوم راهبردی زبانزد عام و خاص است.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در این پیام اظهار داشته اند: مردم قدرشناس ایران اسلامی می دانند رمز شکل گیری، تثبیت و بقای انقلاب اسلامی ایران، وحدت و انسجام ملی حول محور ارزش های اسلامی و با جان فشانی های شهیدان والامقام و از خودگذشتگی ها و دلاور ردی جانبازان عزیز و آزادگان و رزمندگان سرافراز با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
پیام می افزاید: در این شرایط حساس کنونی حلقه مسئولان کشور همه توان و توجه خود را به رفع نیازهای مردم معطوف کرده اند و همه باید در سایه همدلی و وحدت بکوشند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.
در ادامه این پیام آمده است: ملت فهیم و انقلابی استان مرکزی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه تجدید بیعت می کند و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را مایوس خواهد کرد.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.