«شهرام غفاری» روز دوشنبه در همایش ملی توسعه سیاست های گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اراک افزود: سازمان تامین اجتماعی ماهانه 50 هزار میلیارد ریال به افراد تحت پوشش مستمری پرداخت می کند.
وی اظهار داشت: یک میلیون کارگاه فعال، 70 بیمارستان، 300 مرکز درمانی و 60 هزار شاغل در مجموعه این سازمان وجود دارد که با کارکردهای مختلف به هموطنان خدمات ارایه می کنند.
رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی گفت: وضعیت صندوق بازنشستگی از معضلات سازمان تامین اجتماعی و در حد بحران است و باید برای آن چاره شود.
غفاری افزود: گفت و گو با کارگران و کارفرمایان برای تصمیم گیری درباره این صندوق در برنامه سازمان قرار دارد تا از آسیب به مجموعه ذینفعان کاسته شود.
وی اظهار داشت: نهادینه کردن گفت و گو یکی از عوامل توسعه پایدار است که سازمان بین المللی کار بر گفت و گوی اجتماعی در این مجموعه توصیه دارد.
رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی گفت: تجربه دنیا و برخی کشورها که مزایای تامین اجتماعی بیشتری برای افراد تحت پوشش دارند بر اهمیت مبحث گفت و گو می افزاید.
غفاری افزود:این سازمان از بدو تولد تا پس از مرگ با افراد تحت پوشش و ذینفعان مجموعه ارتباط دارد و به آنان خدمات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ارایه می کند.
برگزاری پنل های تامین اجتماعی، مالیات و بانکی از برنامه های جنبی عصر این همایش ملی در اراک است.
بیش از 2 هزار و 800 واحد تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در استان مرکزی فعالیت می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.