«مجید طبیب زاده » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 10 فیلم بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در مجتمع فرهنگی، هنری و سینمایی ستارگان اراک اکران می شود.
وی ادامه داد: فیلم سرخ پوست به کارگردانی«نیما جاویدی»، ایده اصلی به کارگردانی«آزیتا موگویی»، مدیترانه به کارگردانی«رشید حاتمند»، جان دار به کارگردانی« حسین امیری» و سمفونی نهم به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» در ایام الله دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی، هنری و سینمایی ستارگان اراک اکران می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: فیلم های سینمایی بنفشه آفریقایی به کارگردانی «مونا زند حقیقی»، ناگهان درخت به کارگردانی «صفی یزدانیان»، طلا به کارگردانی «پرویز شهبازی»، شبی که ماه کامل شد به کارگردانی «نرگس آبیار» و غلامرضا تختی به کارگردانی «بهرام توکلی» از دیگر فیلم هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر در اراک اکران می شوند.
طبیب زاده بیان کرد: فیلم های بخش مسابقه جشنواره فجر اراک از 12 تا 18 بهمن ماه جاری در چهار سانس 14 و 30، 17، 19 و 30 و 22 در مجتمع فرهنگی، هنری و سینمایی ستارگان اراک اکران می شوند.
9 سالن سینما در استان مرکزی فعال است که سه سالن در شهرهای خمین، تفرش و ساوه به صورت دیجیتالی و بقیه به صورت سنتی فعالیت دارند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.