«بهروز اکرمی» روز یکشنبه در نشست بررسی عملکرد، هماهنگی و هم اندیشی راهبردهای امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، افزود: حلقه مدیریتی استان باید از روزمرگی پرهیز کرده و با برنامه محوری و چابکی در راستای اهداف ترسیم شده گام بردارد.
وی ادامه داد: زنجیره تصمیم سازی استانی با حضور هدفمند مدیران دستگاه ها در کنار ارکان ارشد استانی کامل می شود و برای تقویت اثربخشی تصمیم ها و سرعت گرفتن رفع مشکلات این ارتباط باید قوی و هدفمند باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: اشراف بر اطلاعات و نیازهای جامعه تکلیف حلقه مدیریتی میانی است و بایددر اسرع وقت راهبردها برای پاسخگویی به این نیازها به کمک کارشناسان و صاحب نظران پخته شده و در اختیار مسئولان ارشد استان قرار گیرد.
اکرمی خاطرنشان کرد: مدیران استانداری باید از توان دستگاه های اجرایی استان به عنوان بازوان قدرتمند در راستای رفع مشکلات مردم بهره گیری کنند.
وی گفت: ویژگی های استان مرکزی در عرصه صنعت، کشاورزی و خدمات و مولفه های فرهنگی منحصر به فرد است و باید با کمک همه اندیشمندان از این ظرفیت ها در راستای شتاب بخشی به توسعه بهره گرفته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: نشست های تشریفاتی در برنامه های دولت جایگاهی ندارد و کارگروه های تخصصی باید طبق برنامه و زمان بندی با دستور جلسه غنی و کارشناسی شده برگزار شود.
اکرمی ادامه داد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها باید ارتباط نزدیک و منظم با مردم را در دستور کار داشته باشند و به اوضاع شهرستان خود به خوبی وافق شوند و در چینش نیروهای اجرایی به ویژه در حوزه زنان و خانواده نهایت دقت را به کار گیرند.
استان مرکزی با یک میلیون و 99 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان دارای 20 بیمارستان فعال با یک هزار و 945 تخت مصوب و 750 تخت فعال در قالب 85 بخش درمانی است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.