به گزارش ایرنا، آیت الله سید «محمدحسین حسینی قزوینی» روز یکشنبه در نشست همایش منادیان فاطمه (س) استان مرکزی در اراک، افزود : بیش از 300 شبکه ماهواره ای در خاورمیانه دست وهابیت است که شبانه روز القای شبهه می کنند و 2 سوم از فضای مجازی اسلامی نیز در اختیار دشمن و وهابیت است.
موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) ادامه داد: دشمنان با همه توان وارد میدان شده اند تا به ارزش های اسلامی و انقلابی ضربه بزنند و در چنین شرایطی همه بایدپای کار باشند و در نهایت هوشیاری و تیزبینی از نظام اسلامی حراست کنند.
آیت الله حسینی قزوینی اظهار داشت: نسل جوان باید مصون سازی شود چرا که اگر در مقابل فتنه ها و توطئه ها دشمنان هوشیار نباشیم خطر جدی با تبلیغات رنگارنگ از سوی دشمن در جریان است.
وی عنوان کرد:تربیت دینی و ارزشی مهمترین رسالت والدین است چرا که هدف از فرزند آوری تنها تامین نیازهای خوراک و پوشاک و زندگی مادی نیست بلکه فرزندان باید از منظر شاخصه های دینی و انسانی نیز رشد داده شوند و این مهم در کانون خانواده و نهادهای آموزشی جامعه محقق می شود.
موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: برجسته سازی زوایای زندگی بزرگان دینی از جمله حضرت زهرا (س) باید در ایام فاطمیه صورت بگیرد و نسل جوان جامعه با ابعاد شخصیتی این بزرگان بیشترآشناشوند.
آیت الله حسینی قزوینی گفت: دفاع از ولایت مهمترین فراز زندگی حضرت فاطمه (س) است و این مهم باید در لایه های مختلف جامعه به درستی مطرح و شناسانده شود.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.