«محمدتقی آبایی هزاوه» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 350 مسابقه در رشته های مختلف ورزشی در استان مرکزی پیش بینی شده که 50 رشته آن ویژه بانوان است و تاکنون سه هزار نفر برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.
وی بیان کرد: برگزاری جشن انقلاب در بیش از 40 واحد تولیدی و صنعتی، 10 همایش و دوره آموزشی در جامعه کارگری با موضوع آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، سلامت روان و عفاف و حجاب و برگزاری بیش از 200 مسابقه فرهنگی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادارات تابعه و کارگاه های تولیدی و صنعتی استان مرکزی از دیگر برنامه ها است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بهره برداری از طرح های توسعه تعاونی و مراکز خدماتی، عیادات از بیماران بستری در مراکز تامین اجتماعی، بازدید از سالمندان و مراکز نگهداری معلولان، دیدار از جمعی از خانواده های معظم شهدا و دیدار تشکل ها و فعالان عرصه کار و تلاش استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانداران شهرستان ها، از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: نشست مشترک تشکل های کارگری و کارفرمایی با فرماندهان بسیج کارگری استان مرکزی، حضور تشکل های کارگری واحدهای تولیدی، صنعتی و خدمات رسانی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی این استان، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور جامعه کار و تولید در برنامه های مختلف فرهنگی و نماز جمعه، بخش دیگری از این برنامه ها است.
وی یادآور شد: جامعه کار و تولید استان مرکزی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش وسهم مهمی داشتند و این قشر باید سالروز چهل سالگی انقلاب را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.