به گزارش ایرنا،‌ «احمد جوانمرد» روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل اداره فرهنگ و ارشاد زرندیه افزود: برای آگاه سازی افکار عمومی از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در این شهرستان، تلاش می شود که به شیوه ای هنرمندانه و با بهره گیری از ظرفیت های هنری، برنامه هایی اجرایی شود.
وی ادامه داد: در ایام دهه فجر نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
به گفته این مسئول برپائی نمایشگاه عکس، نواختن زنگ انقلاب، گلباران مزار شهدا، برگزاری نشست های روشنگری در مدارس توسط آموزش و پرورش، اجرای یادواره ها و دیدار با خانواده جانبازان و شهدا، برگزاری جشن های مردمی و نشست های کتابخوانی از جمله برنامه های شهرستان زرندیه برای ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی همچنین آراستن ادارات و همچنین فضاهای عمومی شهر و روستاها متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی،‌ چاپ پوستر ویژه، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، محافل انس با قرآن، همایش خوشنویسی کاتبان فجر، تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر، برگزاری کارگاه های هنری، اجرای برنامه گفتمان دینی در مساجد و مدارس را از دیگر برنامه های مورد نظر عنوان کرد.
جوانمرد اظهار داشت: حیات انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سال حیات، مایه خشنودی و مسرت ملت های آزاده جهان است و یکی از دلایل ماندگاری این تحول عظیم قرن بیستم نیز علاقه قلبی مردم به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است.
رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی شهرستان زرندیه افزود: این کمیته در ایام مبارک دهه فجر علاوه بر پرداختن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای ایام سوگواری فاطمیه نیز برنامه های ویژه ای دارد.
شهرستان زرندیه دارای 64 هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان مرکزی است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.