«حسین معمارنیا» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تلاش مسئولان شهرستان در کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید و نیز کمیسیون کارگری بر ایجاد زمینه ای برای رفع این مشکلات و پرداخت تمام یا بخشی از حقوق معوقه کارگران تا پایان امسال است.
وی ادامه داد: با همکاری واحدهای صنعتی و سایر ارگان های ذیربط تلاش می شود تا شرایط برای پرداخت حقوق معوق کارگران حوزه های صنعتی تا ایام عید نوروز فراهم شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساوه ادامه داد: در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز کمیسیون کارگری شهرستان ساوه بر روی مسائل کارگری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی از قبیل تامین سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی، تامین اجتماعی و بدهی به شرکت های خدماتی با هدف تداوم تولید و رونق اشتغال بحث و پیگیری می شود.
به گفته این مسئول،‌ واحدهای درگیر با حقوق معوقه کارگران و موانع تولیدی، در اولویت رسیدگی قرار دارند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساوه اظهار داشت: در نشست اخیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ساوه به مشکلات چند واحد قطعه سازی در زمینه هایی همچون مالیات،‌ بیمه،‌ بدهی های برق و گاز، و موضوع سرمایه در گردش رسیدگی شد.
معمارنیا اضافه کرد: مشکلات چند واحد تولیدی دیگر از جمله یک واحد تولید شیرآلات بهداشتی در زمینه های تامین اجتماعی و نیز سرمایه در گردش مورد بررسی قرار گرفت و قرار است از طریق مراجع ذیربط برای رفع این مشکلات اقداماتی انجام شود.
به گفته معاون فرماندار ساوه،‌ پیگیری هایی برای پرداخت حقوق معوق کارگران 2 واحد قطعه سازی انجام شده و قرار است با تامین تسهیلات بانکی و رفع مشکلات، تا یک هفته آینده 2 ماه از حقوق معوق کارگران این کارخانه ها پرداخت شود.
شهرستان ساوه با حدود 550 کارخانه و واحد صنعتی از قطب های صنعتی کشور به شمار می آید.
6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.