به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «کیومرث عزیزی» افزود: در یکی از این عملیات‌ها روز یکشنبه با همکاری مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و اصفهان از خرید و فروش مقادیری مواد مخدردر یکی از شهرستان‌های استان جلوگیری شد و توزیع کننده نیز دستگیر شد.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات و هماهنگی با دستگاه قضایی، منزل متهم تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت و این قاچاقچی در حین ارتکاب جرم دستگیر شد و در بازرسی از منزل وی 97 کیلو و 330 گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های استان سه دستگاه خودروی حامل مواد افیونی را شناسایی کردند.
سردار عزیزی بیان داشت: در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه این خودروها متوقف و از سه قاچاقچی 40 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در عملیات دیگری دریکی از شهرستان‌های استان در هنگام گشت زنی در جاده هابه یک دستگاه خودروی سواری عبوری مشکوک شد که در بازرسی از آن پنج کیلو و 100 گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در بدنه جاسازی شده بود، به دست آمد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پرونده این خاطیان تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
19 هزار و 156 نفر متخلف در نیمه اول امسال در استان مرکزی دستگیر شدند که 2 هزار و 119 نفر آنان را سارقان، هشت هزار و 657 نفر به دلیل حمل و جابه جایی مواد مخدر و بقیه مربوط به سایر جرایم بوده است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.