رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه این اردو در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی مذکور به منظور آمادگی تیم ملی هندبال بانوان برای اعزام به مسابقات آسیایی هندبال برگزار می شود.
«مهین علی بخشی» افزود: 25 بانوی هندبالیست کشور از استان های مختلف در این اردو حضور دارند که چهار نفر آناناستان مرکزی است.
وی بیان کرد: «مهدیه پورمومنی»، «هستی دوخایی»، «سارا رضایی» و «مهتاب میرزایی» چهار بانوی هندبالیست نوجوان استان مرکزی هستند که در این مرحله از اردوی تیم محلی حضور دارند.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: این اردو از امروز (پنجشنبه) تا سه بهمن ماه جاری به میزبانی این استان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک ادامه دارد.
علی بخشی اظهار داشت: بانوان هندبالیست استان مرکزی از استعدادهای بالایی برخوردارند و امید می رود که دعوت شدگان به اردو تا آخرین مرحله در تیم ملی حضور داشته باشند.
وی گفت: بانوان ورزشکار استان مرکزی در رشته های مختلف از توانمندی های خوبی برخوردارند و دعوت شدگان به اردوهای مختلف باید مورد حمایت جدی هیات های ورزشی قرار گیرند.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر اردوی تیم ملی هندبال در این استان اندیشیده شده است.
علی بخشی تصریح کرد: استان مرکزی آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف را داراست.
29 هزار و 300 بانوی ورزشکار استان مرکزی در 43 رشته ورزشی به صورت سازمان یافته فعالیت دارند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.