به گزارش ایرنا، سردار «کیومرث عزیزی» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: شاخص های امنیتی مطلوب استان مرکزی به تازگی از سوی وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفته و ردر ارزیابی ها ضایتمندی از امنیت و اقدام های مدیریتی در موضوعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود دارد.
وی بیان کرد: تعامل و همکاری مردم در افزایش امنیت اجتماعی استان مرکزی نقش موثری داشته و امید می رود این مهم روز به روز افزایش بیشتری یابد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: افراط و تفرط و تخطی از قوانین و مقررات در هر سازمانی وجود دارد و وقوع جرایم در کارکنان انتظامی نیز وجود دارد و موارد اثبات شده به مقام های قضایی ارسال شده است.
سردار عزیزی گفت: تمامی تلاش برای کاهش جرایم در بین کارکنان این نیرو در استان به کار گرفته شده است.
وی عنوان کرد: نزاع و درگیری از معضلات کشور و استان مرکزی است و این شاخص مهم در چهار سال گذشته در بخش فردی و گروهی این استان کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: همایش فرماندهان و مدیران انتظامی این استان هر سال با هدف ارزیابی اقدام های انجام شده در حوزه ستادی، اجرایی و عملیاتی برگزار می شود.
سردار عزیزی عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف انتظامی در این همایش برجسته سازی می شود و از نیروهای خدوم تقدیر و افرادی که به انتظارات پاسخ نداده باشند نیز مواخذه می شوند.
دادستان اراک نیز در همایش عمومی فرماندهان و مدیران انتظامی استان مرکزی گفت: جامعه محوری و مشارکت جویی در پیشگیری اجتماعی بازتاب افزایش امنیت اجتماعی را به دنبال دارد.
«عباس قاسمی» افزود: امنیت محصول کار جمعی است و پلیس به عنوان متولی امنیت در جامعه، نقش کلیدی و مهم در ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جرایم دارد.
وی بیان کرد: پیشگیری از جرم و بزهکاری وظیفه ای ملی است و در این راستا نه تنها دولت ها و نهاهای رسمی بلکه شبکه های غیردولتی و مجموعه مردم نیز سهم و نقش ویژه ای دارند و نقش پلیس در سهم دهی افراد در حوزه نظم و امنیت و تحقق آن بسیار اثرگذار است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.