«مسعود جیریایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقم مذکور با توزیع سهم استان مرکزی از 500 میلیون یورو صندوق ذخیره توسعه ملی به سازمان بیمه سلامت ایران بوده است.
وی ادامه داد: با تخصیص این منابع مالی به اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی تمامی مطالبات سال گذشته پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص طرف قرارداد با این اداره کل تسویه شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی افزود: 60 درصد مطالبات شهریور ماه پزشکان طرف قرارداد این اداره کل در سال جاری با پرداخت 19 میلیارد ریال پرداخت شده است.
جیریایی خاطرنشان کرد: تمامی مطالبات مراکز پاراکلینیک، آزمایشگاه و رادیولوژی های طرف قرارداد بیمه سلامت استان مرکزی نیز با تخصیص این اعتبارات به استان تا پایان دی ماه سال گذشته پرداخت می شود و پرداخت 2 ماه باقی مانده طلب پارسال آن ها نیز تا چند روزه آینده خواهد بود.
وی گفت: با تخصیص این منابع مالی 60 درصد مطالبات مراکز پاراکلینیک، آزمایشگاه و رادیولوژی طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی نیز تا شهریور ماه امسال پرداخت شده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی افزود: 60 درصد از مطالبات درمانگاه های دولتی و خصوصی، کلینیک ها و مراکز دیالیزی طرف قرارداد این اداره کل نیز با تخصیص این اعتبارات به استان تا شهریور ماه سال جاری پرداخت شده است.
جیریایی یادآور شد: 633 میلیون ریال از مطالبات سال گذشته دانشگاه های علوم پزشکی اراک، ساوه و خمین نیز با تخصیص این منابع مالی به اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت و مطالبات این موسسه ها تا دی ماه پارسال تسویه و بقیه طلب سال گذشته آن ها نیز تا چند روز آینده پرداخت می شود.
وی ادامه داد: 280 میلیارد ریال از اعتبارات پرداخت شده به دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی از محل اوراق قرضه و مبلغ 353 میلیارد ریال آن از محل صندوق توسعه ملی تامین و تسویه شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان تا پایان مهر ماه امسال تسویه و 70 درصد مطالبات آبان ماه این دانشگاه ها نیز پرداخت شده است.
بیش از 97 درصد از موسسه های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه استان با این اداره کل طرف قرارداد است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.