«علی صفدری » روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فناوری نوین با هدف خدمات رسانی مطلوب و سریعتر در امداد رسانی به مصدومان و بیماران به وسیله ارتباط سریع مرکز ارتباطات اورژانس، پایگاه ها و آمبولانس های 115 به کار گرفته شده است.
وی اظهارداشت: تجهیزات آنتن خودرویی، آنتن دکل، کانکتور و منبع تغذیه امسال برای بی سیم های جدید در این شهرستان راه اندازی شده است.
مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: اورژانس 115 خمین امسال به روزترین دستگاه های ضبط مکالمات را با هدف بهبودکیفیت کار و ارایه خدمات فوری، دستگاه ضبط مکالمه هشت کانال با قابلیت ضبط مکالمات صوتی و تلفنی تهیه و به کار گرفته است.
صفدری بیان کرد: توانمندی هر کانال بیش از 526 ساعت ضبط مکالمه است که این دستگاه به پرسنل کمک می کند تا علاوه بر شنیدن مکالمات ضبط شده قابلیت هایی همچون گزارش گیری و جستجو در بین مکالمات ضبط شده و شناسایی تماس های مزاحم را برای خدمات دهی بهتر انجام دهند.
وی اظهارداشت: 800 میلیون ریال اعتبار برای این تجهیزات هزینه شده است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی خمین گفت : یک میلیارد و 150 میلیون ریال در 2 سال اخیر برای ارایه خدمات بهتر در بخش اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این شهرستان هزینه شده است.
وی اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس در ناوگان پیش بیمارستانی خمین فعالیت دارد که در 2 پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری با 21 پرسنل مشغول خدمات رسانی هستند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعتی است که دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.