«محمد امین باقری» روز سه شنبه در نشست با نمایندگان دستگاه های اجرایی استان مرکزی در سالن شهید شبان استانداری در اراک افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته دستاوردهای ارزشمندی در بخش های مختلف داشته و توانمندی این کشور روز به روز در حال افزایش است.
وی بیان کرد: آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان با این دستاوردها و توانمندی ها امری ضروری است.
دبیر ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ارایه توانمندی های انقلاب به جامعه است.
باقری اظهار داشت: پیش بینی شده نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی 12 بهمن ماه امسال با حضور مقام های کشوری و استانی در محل نمایشگاه بین المللی این استان در اراک برگزار شود.
وی عنوان کرد: محل برگزاری این نمایشگاه برای دستگاه های اجرایی رایگان است اما غرفه آرایی و تجهیز بر عهده دستگاه های اجرایی است.
دبیر ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی اضافه کرد: یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بازدید دانش آموزان است و دستگاه های اجرایی باید برنامه های ویژه ای را برای این قشر در نظر گیرند.
باقری گفت: متراژ هر غرفه برای دستگاه های اجرایی 12 متر در نظر گرفته شده اما اگر هر دستگاهی بیش از این متراژ نیازمند است تا آخر وقت اداری روز جاری اطلاع رسانی کند.
دبیر ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی خدمات مشاوره ای و ابتکارات ویژه ای در این نمایشگاه در خصوص خدمات رایگان، تقسیط بدهی و ارایه تخفیف ها به کار گیرند و رفع مشکلات مردم توسط مدیران بخش های مختلف نیز یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.
استان مرکزی با دار بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.