« جواد داودی » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی مجتمع مسکونی 18 واحدی مددجویان خمین پارسال کلید خورده و دهه فجر امسال آماده بهره برداری است.
وی توضیح داد: 400 میلیون ریال تسهیلات کمیته امداد به خانواده های نیازمند برای ساخت هر واحداین مسکن پرداخت شده و تامین هزینه این طرح به میزان 6 میلیارد و 300 میلیون ریال از آورده مددجویان و بقیه از محل کمک خیران بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین اظهار داشت: واحدی از این طرح با اعتبار 200 میلیون ریال برای یکی از خانواده های تحت پوشش امسال خریداری شده است.
داودی بیان کرد: خرید 17 واحد مسکونی دیگر تا پایان سال در همراهی خیران انجام می شود..
وی افزود: 200 خانوار شهری و روستایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین فاقد مسکن و مستاجر هستند و طبق برنامه قرار است تا پایان امسال تعیین تکلیف شوند.
مدیرکمیته امداد امام خمین (ره) خمین گفت: 104 طرح بهسازی و تعمیر مسکن با اعتبار سه میلیارد و 700 میلیون ریال ،6 طرح مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار 100 میلیون ریال و 102 مورد اشعاب گاز،برق و آب و فاضلاب امسال برای خانواده های تحت پوشش دنبال شده است.
داودی تصریح کرد: تامین سرپناه و توانمند سازی مددجویان تحت پوشش در دستور کار این نهاد حمایتی است و بر این اساس 193 واحد مسکونی خانوارهای تحت پوشش خمین پارسال با سرانه 20 میلیون ریال بهسازی شد.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و پنج هزار و 101خانوار مستمری بگیر با 9 هزار و 642 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین هستند.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.